Gemaakt door Koen Mol
Familie Demood
Sofie (24) maakt haar Roosendaalse horrordroom waar: ‘Toen ik hier binnenkwam, wist ik: hebbes!’

,,Eigenlijk kan ik niet zo goed tegen enge dingen”, geeft de Roosendaalse toe, wandelend door het desolate kantoorgebouw waar het zich straks allemaal af gaat spelen. ,,Maar daardoor weet ik wel goed wanneer iets echt eng is. Ik kan mijn eigen angsten projecteren op wat we doen; ik ben dus zélf degene die we bang moeten maken.”

Samen met The Clash Roosendaal, Outer Space Collective en Bureau Maekers werd deze droom werkelijkheid: Familie Demood, dé horror-ervaring van Roosendaal! Met een team van getalenteerde jongeren brachten we een wereld tot leven waar angst en storytelling samenkomen.

Mijn rol:
Familie Demood is ontstaan vanuit mijn persoonlijke droom, die ik samen met anderen tot leven mocht brengen. Ik was het centrale aanspreekpunt voor alle deelnemers, van begin tot eind. Daarnaast hielp ik met het uitdenken van het concept, het opzetten van de verhaallijn en het coördineren van de uitvoering. Mijn focus lag op het verbinden van mensen, het bewaken van de sfeer en het begeleiden van de groep — zodat iedereen zich gezien en betrokken voelde.

Meer informatie kun je hier vinden.
The Jupiter Project
The Jupiter Project is een community in Roosendaal waar je gewoon mag zijn wie je bent. Zonder oordeel, zonder verwachtingen. Samen proberen we dingen uit, maken we toffe projecten en leren we van elkaar. Soms gaat het om iets groots, soms om iets kleins, maar altijd om plezier, creativiteit en het gevoel dat je erbij hoort.

Mijn rol:
Bij The Jupiter Project help ik vooral met socials, fotografie en video. Daarnaast luister ik naar de groep: wat willen mensen maken, leren of ervaren? Ik kijk hoe we die ideeën samen werkelijkheid kunnen laten worden. Voor mij draait het om verbinding, samen creëren en ervoor zorgen dat iedereen zich thuis voelt.

Meer informatie kun je hier vinden.

VAL Media
VAL Media is hét adres om jouw fantasiewereld te prikkelen en je belevingswereld te vergroten, om nieuwe dingen te ontdekken en door te groeien. Geniet van VAL Media, maar stap ook samen met VAL Media in het avontuur! Iedereen is welkom!
Voor VAL Media heb ik niet alleen de grime mogen doen voor Fleurtje Feestneus, maar heb ik ook dit karakter tot leven gebracht voor een fotoshoot. Daarnaast ben ik dankbaar dat ik kan helpen bij andere shoots en ondersteuning kan bieden wanneer VAL Media op beurzen staat.

Mijn rol:
Ik heb de grime verzorgd voor het karakter Fleurtje Feestneus én dit personage tot leven gebracht voor een fotoshoot. Daarnaast help ik VAL Media waar ik kan: bij andere shoots, als model of visagist, en bij het ondersteunen van activiteiten tijdens beurzen.

Meer informatie kun je hier vinden.

Moto-Coach.nl
In Nederland, door de polder, of in het buitenland door de bergen: motorrijden staat voor passie, vrijheid en plezier. Heerlijk onderweg zijn op de motor en nieuwe wegen verkennen, alleen of in een groep. Je wilt het graag een keer proberen, samen met vrienden een (ont)spannende dag offroad rijden of je vaardigheden wat bijschaven voor de volgende TET-route en vakantie. Wij staan klaar om jou met veel plezier te helpen je een eigen weg te kiezen en zelfverzekerd koers te zetten naar een bestemming. 

Om Moto-Coach.nl te helpen de doelgroep te bereiken, heb ik bijgedragen aan het vormgeven van verschillende social media posts, het plaatsen ervan en het bedenken van passende captions. Alles begon met het helpen bij het bedenken en uitwerken van het logo van Moto-Coach.nl.

Mijn rol:
Ik heb Moto-Coach.nl ondersteund met het ontwerpen van hun logo en de opstart van hun visuele identiteit. Daarna hielp ik met het creëren, vormgeven en plaatsen van social media posts, inclusief het schrijven van bijpassende captions om de doelgroep op een persoonlijke manier aan te spreken.

Meer informatie kun je hier vinden.
Halloween Experience Tolberg-Oost
Halloween Experience Tolberg-Oost is een jaarlijks terugkerend Halloweenevenement voor kinderen van 5 tot 15 jaar, georganiseerd in de wijk Tolberg in Roosendaal. De tocht zit vol speur- en schrikmomenten, waarbij deelnemers langs huizen en spookzones gaan, ondersteund door verklede vrijwilligers en buurtbewoners. Via een stoplichtsysteem geven bewoners aan of kinderen mogen aanbellen voor snoepgoed.
Wat begon als een gratis initiatief, is inmiddels uitgegroeid tot een geliefd en laagdrempelig evenement met honderden deelnemers uit heel Roosendaal. In 2024 vond de derde editie plaats.
Mijn rol:
Voor eerdere edities heb ik social media visuals verzorgd, en bij de meest recente editie hielp ik achter de schermen met fotografie en een stukje grime op de dag zelf.

Meer informatie kun je hier vinden.

Kijk eens hier naar!

Back to Top